Skip to main content
Megrendelés előtt

Szerettem volna utazást rendelni, de már nem látom a kínálatban. Mi a teendőm?

A legnagyobb valószínűséggel az egyik szolgáltatás elfogyott, amelyet az ajánlat tartalmazott. Amennyiben az ilyen utazás érdekelné, vegye fel kapcoslatot Ügyfélszolgálatunkkal. Elkészítjük Önnek az ajánlatot, melyhez szükségünk van legalább a következő adatokra:időpont, személyek száma, szoba típusa (kétágyas, háromágyas) vagy más speciális kérés.

Meg lehet adni később is az utasok nevét?

Nem lehetséges. A repülőjegy és a szálloda foglalása a kifizetés után történik meg, azokra a nevekre, amelyekre a megrendelés készült. A név módosítása a kiállított repülőjegyen 90 százalékban nem lehetséges, a többi esteben a légitársaság illetéket számol fel.

Ugyan azt az ajánlatot láttam máshol és olcsóbban. Milyen gyakran és miért változnak az ajánlatok ára?

Az ajánlatunk a szállodák, repülőjegyek és más szolgáltatások kombinációjából áll. A repülőjegyek egyike sincs előre lefoglalva, ezér az ára bármikor a nap folyamán változhat. A repülőjegy és a szállás ára akár pár percen belül is megváltozhat a megrendelések és a megfizetett csomagoktól függően a konkrét időpontra.

Más időpontontra szeretnék foglalni. Mi a teendőm?

Kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat. Ӧrömmel készítünk egy árajánlatot. Ne feledje megadni a következöő adatokat: időpont, személyek száma, szoba típusa (kétágyas, háromágyas) vagy más speciális kérés.

Egyedül szeretnék utazni. Mi a teendőm?

Amennyiben egyedül szeretne utazni, ezesetben külön díjat szükséges fizetnie az egy személyes szobafoglalásért. A felár összege a tartózkodás hosszától és a szálloda kategóriájától függően változik.

Ha érdekli Önt az egyik utazás, az időpont kiválasztása után lehetőség van módosítani a létszámot 1 főre is. Amennyiben ez a lehetőség nem áll rendelkezésére, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunhoz.

Szeretne 10 vagy több fő részére utazást foglalni ?

A 10 vagy több fős megrendelés már csoportos utazásnak minősül. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Elkészítjük Önnek az ajánlatot, melyhez szükségünk van legalább a következő adatokra: időpont, személyek száma, szoba típusa (kétágyas, háromágyas) vagy más speciális kérés.

Több személyre szeretnék foglalni. Mi az eljárás?

Ha 4 felnőttre szeretne utazást foglalni, javasoljuk, hogy készítsen 2 külön megrendelést, 2 x 2 fő részére. Kérjük, a megjegyzés rovatban jelezze felénk, hogy együtt utaznak. Ezt követően megrendelései együtt kerülnek feldolgozásra.

Amennyiben oldalunkon az adott utazásra nem áll rendelkezésre a szükséges létszám, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. Elkészítjük Önnek az ajánlatot, melyhez szükségünk van legalább a következő adatokra: időpont, személyek száma, szoba típusa (kétágyas, háromágyas) vagy más speciális kérés.

A feltüntett ár már a végső ár?

A feltüntett ár már az végső ár! Magába foglalja az összes alap szolgáltatást és a legitársaságok reptéri illetékét is. Az egyes városok ún. „helyi adót“ szedned be, melyeket néhány esetben nem lehetséges előre kifizetni és beleszámolni a végső árba. Ezt az adót az ügyfél a helyszínen fizeti meg. Abban az esetben, ha az ár nem tartalmazza a helyi adót, akkor az fel van tüntetve " Az ár nem tartalmazza“ részben. A helyi adó 1 -8€/éj/személy között mozog, a szálloda elhelyezkedésétől és a régiótól függően.

Különböző időpontok, különböző árak. Hol találom meg a konkrét időpont árát?

A teljes ár a megrendelési űrlapon van feltünteve a konkrét utazásnál. Elég ha az „Időpontok és árak“-ra vagy "Válasszon egy időpontot" gombra kattint és megjelennek az elérhető időpontok az aktuális árkalkulációval.

Az árak dinamikusan változnak az időponttól függően. A teljes ár tehát eltérő lehet a szezontól függően és nem lehet egyforma az összes elérhető dátumra.

Az akciós ajánlat egy bizonyos időn belül lejár. Aktuális lesz még később?

Az aktuális ajánlat a szolgáltatások elérhetőségétől függ, főképp a repülőjegy és a szálloda elérhetőségétől. Minden ajánlatnál a feltüntetett idő elteltével ellenőrizzük az elérhetőségeket és az árakat.

Amíg az ár szerintünk előnyős, addig az ajánlat tovább él, és foglalható.

Miért olcsóbbak az utazásaink, mint a klasszikus utazási irodáé?

A klasszikus utazási irodák saját felelőséggre előre foglalják le és veszik meg a szolgáltatásokat és ezért számolniuk kell azzal, hogy nem sikerül az összes előre lefoglalt szolgáltatást eladniuk. Az árakat úgy igazítják, hogy tudják fedezni az esetleges károkat.

Pelikán szakértője az olcsó repülőjegyeknek és szállásoknak, ezáltal egy komplex utazás ára a legelőnyösebb a piacon. Klasszikus légitársaságok szolgáltatásait és speciális szállodai foglalási rendszereket használva, nem áll fenn a veszteséges rizikó.

Van a Pelikan.hu-nak csőd elleni biztosítása?

Pelicantravel.com s.r.o. utazási iroda, amely a www.pelikan.hu üzemeltetője, rendelkezik csőd elleni biztosítással. A tanúsítványt ITT találja meg.

Hasznosnak találta az információkat az oldalon?