Mikor kapom meg az utazási útmutatót?
Az utazási útmutatót a megrendelésben található szolgáltatások kombinációjától függően küldjük ki. A pontos információkat a „Megrendelés fizetésének visszaigazolása“ tágyú e-mailben találja meg.
Miért szükséges elküldenem az úti okmányon szereplő összes adatot?
Abban az esetben ha fapados légitársasággal fog utazni, szükséges megadni az összes úti okmányon szereplő adatot az online utasfelvételt / online check-in elvégzésének érdekében. Ezt a légitársaság által meghatározott időn belül van lehetőségünk elvégezni. A pontos információkról a „Megrendelés fizetésének visszaigazolása" tágyú e-mailben értesül. Az online check-in elkerülhetetlen a fapados légitársaságok esetében, mivel ha ez nincs elvégezve, a légitársaság felárat számlázhat a reptéri utasfelvételért.
Abban az esteben, ha nem kapjuk meg időben a szükséges úti okmány adatokat és ezáltal nincs lehetőségünkben evégezni el az online check-int, Pelikán cégünk nem felel a keletkezett károkért.
Legkésőbb mikor kell az adatokat megadni?
A konkrét információt megtalálja a „Megrendelés fizetésének visszaigazolása" tágyú e-mailben. Abban az esetben, ha nem érkezne meg ez az e-mail, kérjük, vegye fel a kapcsoltatot Ügyfélszolgálatunkkkal és az e-mailt elküldjük Önnek újra.
Abban az esteben ha Európa területén kívül utazik, szükséges az adatokat megadni legkésőbb 7 nappal az indulás előtt.
Az új úti okmányok kiadására várunk.
Kérjük az úti okmány adatokat legkésőbb 7 nappal az indulás előtt küldje el.
Mikor küldik el a beszállókártyát?
Fapados légitársasággal történő utazás esetén a beszállókártyát 7 nappal az indulás előtt küdljük e-mailben. Ez csupán a Wizzair, Ryanair és Easyjet légitársaságokra érvényes.
Abban az esteben ha más fapados légitársasággal utazik, az utasfelvételt elvégezheti online vagy közvetlenül a reptéren.
Ha klasszikus légitársaságokkal repül, elvégezheti az online check-int az indulás előtt online a légitársaság honlapján vagy közvetlenül a reptéren is. Ebben az estben nem szükséges a beszállókártya kinyomtatása.
Szükéges, hogy kinyomtatva legyen nálam a beszállókártya?
A fapados légitásaságok esetén az online check-in elvégeztével létrejön az úgynevezett beszállókártya/boarding pass. Ezt a beszállókártyát szükséges kinyomtatni minden egyes utasnak, az oda-vissza útra. Amennyiben a beszállókártyát mi Önnek elküldtük, és ennek ellenére nem fogja tudni felmutatni a reptéren, a légitársaság felárat számlázhat fel a reptéri nyomtatásért. Ilyen esetben a felmerült károkért cégünk nem felel.
Egyes légitársaságok engedélyezik a beszállókártyát felmutatni elektronikusan is, mobileszközén, a légitársaság alkalmazásán keresztül. Így a beszállókártyát nem szükséges nyomtatni.
Megkaptam a beszállókártyát de nem kaptam meg a szállodai utalványt. Hol találom?
A konkrét információkat a kiutazáshoz megkapta a „Megrendelés fizetésének visszaigazolása" tágyú e-mailben. Az e-mail magába foglalja az összes fontos információt, csatolmányban a szállodai utalványt is. Abban az esteben, ha ebben az e-mailben nem szerepel az utalvány, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.