Nem győzöm kifizteni a rendelésem. Lehetséges a befizetési határidő meghosszabítása?
A lejárati idő meghosszabításáról kérjük érdeklődjön Ügyfélszolgálatunknál e-mailben vagy telefonon. Másik lehetőségképp ellenőrzheti a konkrét utazását árát weboldalunkon. Abban az esetben, ha kiválasztott időpontra már magasabb az ár, a lejárati időt nemlehet meghosszbítani a megrendelésében.
Megfizethetem az utazás árát más bankon keresztül is, mit amilyen a számlán szerepel?
Hol ellenőrizhetem le foglalásom?
A sikeres foglalás után megjelenik egy köszönő üzenet, a kiválasztott utazás részleteivel és egyben a megadott e-mail címre kiküldésre a „Megrendelés elfogadásának megerősítése“ tárgyú e-mail. A sikeres fizetést követően, foglalását a „Megrendelés fizetésének visszaigazolása“ tárgyú e-mailel igazoljuk vissza, melyben megtalálja az utazáshoz szükséges információkat/dokumentumokat.
Abban az esetben, ha ellenőrizni szeretné foglalását, megteheti azt a Rendeléskezésbe való belépéssel, vagy felveheti a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Az első fizetési kísérletem sikertelen volt. Az utazást szeretném újra megfizetni bankkártyával. Mi a teendőm?
Kártyás fizetéskor ellenőrizze internetbankjában, hogy az internetes vásárlások engedélyezve vannak-e. Ezzel egyidejűleg ellenőrizze a megengedett napi limitet. A bankkártyán elegendő fedezetnek kell lennie. A biztonsági rendszer néha megkövetelheti, hogy az első utas neve megegyezzen a kártya tulajdonosának nevével.
Amennyiben ennek ellenére sem volt sikeres a fizetése, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.