Skip to main content

Ryanair akciós repülőjegyek

13735 Ft
hálózat
Ár
Minőség

Akciós repülőjegyek

A légitársaságot 1985-ben alapították. A Ryanair első járatait kis 15 férőhelyes gépekkel üzemeltette Eaterford - Gatwick útvonalon. 1986-ban indította az egyik kulcsfontosságú járat Dublin - London közt. Bár az utasok száma szépen nőtt, a légitársaságnak még mindig nem hozott hasznot. 1991-ben a vezetés drasztikus változtatások mellett döntött és a sikeres low-cost (fapados) modellre váltott. A Ryanair olcsó repülőjegyeket kezdett értékesíteni és a flottájában egyetlen géptípust használt. Mostanra 303 repülőgépével több mint 81 millió utast szállít évente, aminek köszönhetően európa legjobbja lett.

GYIK - gyakori kérdések és válaszok

Járatmódosítás

A módosítást legkésőbb 24 órával a menetrend szerinti indulás előtt el kell végezni. Felhívjuk figyelmét, hogy a változtatás akkor tekinthető befejezettnek, ha a fizetés (amennyiben alkalmazandó) megtörtént. Felhívjuk figyelmét, hogy csak bankkártyás fizetés lehetséges. A módosítás díja több tényezőtől is függ, mint az indulás dátuma, az eredetileg foglalt jegy típusa, szabad helyek az új választott időponton/időpontokon. A módosítás lehetőségéről és díjáról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 9:00 és 17:00 között. Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeit ITT találja.

Névmódosítás

Változtassa meg az utas nevét online legfeljebb 24 órával a járat menetrend szerinti indulása előtt! A módosítás lehetőségéről és díjáról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 9:00 és 17:00 között. Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeit ITT találja.

A légitársaság megváltoztatta a járat indulásának idejét/napját, vagy törölte a járatot

Ha a légitársaság megváltoztatta a multi-city repülőjegyed egyik járatának indulási idejét vagy dátumát, illetve ha teljesen törölte a járatot, ügyfélszolgálatunk értesít az egyéb alternatívákról, illetve az utazásod folytatásának további lehetőségeiről. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy az úti terved váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon számodra, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre. Ugyanakkor nem köteles kártérítést fizetni, kivéve, ha ő okozta a kárt.

Törölt járat/járatkésés a rossz időjárási viszonyok miatt

Ha elhalasztották vagy törölték a járatát, esetleg a rossz időjárási viszonyok miatt vagy váratlan események következtében késik a járata, illetve ha már a repülőtéren tartózkodik, de nem engedik fel a gép fedélzetére, akkor lépjen kapcsolatba az érintett légitársasággal. A társaság friss információval szolgál majd a járat indulását illetően, illetve segít, hogy mihamarabb folytathassa útját. Ha a légitársaság által kínált alternatíva felborítja terveit, minél előbb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy úti terve váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre.

Hasznosnak találta az információkat az oldalon?