Skip to main content

Last-minute nyaralás Spanyolország

Legkeresettebb vakációk

Nem találta meg álmai utazását?
Töltse ki rövid űrlapunkat és megkeressük Ön helyett
Tovább
Utazzon megbízható irodával
Már 15 éve segítünk ügyfeleinknek megtalálni a legjobb repülőjegyeket és utazásokat. Ezen felül segítünk a biztosításban, autóbérlésben és bármilyen egyedi kérésben is.

GYIK

A megjelenített árak véglegesek?

A Pelikan.hu oldalon feltüntettet árak véglegesek, amelyek tartalmazzák a reptéri illetéket is. Az árak csak az opcionális kiegészítő szolgáltatások díjait nem tartalmazza, mint például a biztosítás, illetve a csak helyben megfizethető helyi adókat illetve illetékeket, melyeket általában a hotel recepcióján lehet megfizetni (ez általában kisebb összeg), vagy helyi vízum díjat, melyeket a reptéren lehet megfizetni.

Mit jelent az Adults only kifejezés

Az Adults only hotelekben csak felnőtt illetve bizonyos kor feletti (általában 14+) gyerekek szállhatnak meg. Ezekben a hotelekben nem szállhatnak meg kisgyerekes családok, kifejezetten pároknak és olyan vendégeknek tartják fent, akiknek fontos a szállás kiválasztásánál a nyugodt környezet és a zavartalan pihenés lehetősége.

Hogyan foglalhatok több, mint 1 szobát?

A foglalási rendszerek többsége egy szobával számol, minél több személyre foglal annál nagyobb/több ágyas szobát keres. Ha több szobát szeretne foglalni, ügyfélszolgálatunk készséggel segít annak megvalósításában a szallas@pelikan.hu email címen, vagy a 06 1 999 5657-es számon.

Más ellátással, más időpontra foglalna, mint az oldalon található opciók?

Ha más ellátással, más időpontra, vagy más vendégszámmal foglalna, mint az oldalon található opciók, ügyfélszolgálatunk készséggel segít annak megvalósításában a szallas@pelikan.hu email címen, vagy a 06 1 999 5657-es számon.

Van lehetőség csak előleget fizetni a foglalásnál?

Sajnos csak a teljes összeg megfizetését követően tudjuk befoglalni a repjegyet, szállást, illetve esetlegesen más szolgáltatásokat. Mivel a repjegyek és hotelek árai gyorsan változhatnak, akárcsak a szabad helyek száma, javasoljuk a foglalást követően mihamarabb megfizetni annak értékét.

Mi a teendő a fizetést követően?

A banktól beérkező sikeres fizetésről szóló visszaigazolást követően (legkésőbb a következő munkanapon) ellenőrizzük a befoglalt csomagban szereplő termékek elérhetőségét, illetve azok aktuális árát.

Ha a csomagban szereplő szolgáltatások/termékek ára a foglalás óta nem emelkedett, e-mailben visszaigazoljuk az utazás foglalását és elküldjük az utazáshoz szükséges dokumentumokat/instrukciókat.

Ha a csomagban szereplő valamely szolgáltatás/termék ára emelkedett, elérhetősége változott, a lehető leggyorsabban értesítjük erről a tényről telefonon, vagy e-mailen és felajánljuk a lehetséges opciókat.

Ha egyetlen felajánlott opció sem felelne meg Önnek, visszatérítjük a teljes befizetett összeget.

Nem találta meg a megfelelő nyaralást?
Írja meg elképzelését és személyre szabott ajánlatot dolgozunk ki Önnek.

Vakáció Spanyolországban

Hasznosnak találta az információkat az oldalon? Hasznosnak találta az információkat az oldalon?