Skip to main content

Olcsó repülőjegyek Ryanair

9093 Ft
Elérhetőség
Ár
Szolgáltatás

Akciós repülőjegyek

Ryanair

A Ryanair légitársaságot 1985-ben alapították. Az első járatokat Eaterford és Gatwick városok között egy tizenöt fős kis repülőgép szolgálta. 1986-ban az egyik legjelentős járatot is útnak indították, amely Dublin és London közt közlekedett. Az utasok száma rohamosan nőtt, a vállalat azonban képtelen volt hasznot termelni. 1991-ben a vezetőség drasztikus változtatásokat vezetett be, s megváltoztatták a társaság felépítését az alacsony költségvetésű légitársaságok mintájára. A Ryanair kedvező áron kínált repülőjegyeket, s flottájában csak egy típusú repülőgépet üzemeltett. Napjainkban 303 gép van a társaság birtokában, s évente 81 millió utast szállít. Ennek köszönhetően a Ryanair Európa egyik vezető légitársasága.

GYIK - gyakori kérdések és válaszok

Meg lehet változtatni az utas nevét?

A repülőjegy foglalásakor az utas köteles az úti okmányában szereplő nevét feltüntetni. Ez abban az esetben is érvényes, ha az utasnak több neve, illetve keresztneve van. Ha tévedésből helytelen nevet ad meg, vagy ha időközben megváltozott az utas keresztneve vagy vezetékneve (pl. házasság esetén), egyes légitársaságok díj ellenében engedélyezik a módosítást. A keresztnév, a vezetéknév vagy a teljes név megváltoztatását a légitársaságok többsége nem engedélyezi, ha mégis, akkor módosítási díjat számolnak fel. Ha szeretnéd megtudni, hogy megváltoztathatók-e a repülőjegyed adatai, a Pelikán ingyen ellenőrizi számodra, amennyiben felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Ezt követően díj ellenében rajtunk keresztül is kérvényezheted az adatok módosítását.

Megváltoztatható a fedélzeti osztály?

A fedélzeti osztály megváltoztatása a multi-city repülőjegyen szinte minden esetben lehetséges. A repülőjegy turistaosztályról business vagy premium economy osztályra való módosítása („upgrade”) attól függ, hogy az adott osztályon van-e szabad ülőhely. A módosítás ára pedig az érintett légitársaság feltételeitől függ. A kérvényezett változtatást díj ellenében ügyfélszolgálatunk is megvalósíthatja.

A légitársaság megváltoztatta a járat indulásának idejét/napját, vagy törölte a járatot

Ha a légitársaság megváltoztatta a multi-city repülőjegyed egyik járatának indulási idejét vagy dátumát, illetve ha teljesen törölte a járatot, ügyfélszolgálatunk értesít az egyéb alternatívákról, illetve az utazásod folytatásának további lehetőségeiről. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy az úti terved váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon számodra, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre. Ugyanakkor nem köteles kártérítést fizetni, kivéve, ha ő okozta a kárt.

Törölt járat/járatkésés a rossz időjárási viszonyok miatt

Ha elhalasztották vagy törölték a járatodat, esetleg a rossz időjárási viszonyok miatt vagy váratlan események következtében késik a járatod, illetve ha már a repülőtéren vagy, de nem engednek fel a gép fedélzetére, akkor lépj kapcsolatba az érintett légitársasággal. A társaság friss információval szolgál majd a járat indulását illetően, illetve segít, hogy mihamarabb folytathasd az utad. Ha a légitársaság által kínált alternatíva felborítja a multi-city repülőjegyeden szereplő csatlakozásokat, minél előbb lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy az úti terved váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon számodra, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre. Ugyanakkor nem köteles kártérítést fizetni, kivéve, ha ő okozta a kárt.

Hasznosnak találta az információkat az oldalon? Hasznosnak találta az információkat az oldalon? (Nincs értékelve)