Skip to main content

Lufthansa repülőjegyek

204900 Ft
Minőség
Ellátás
Kényelem

Akciós repülőjegyek

Lufthansa

Az eredeti légitársaságot 1926-ban alapították két domináns, német vállalat egyesítésével. Az első járatot ugyanabban az évben indították útnak Halle városából Erfurton és Stuttgarton keresztül Zürichbe. A Lufthansa AG a világ legnagyobb légiközlekedési vállalatainak egyike, s egyben a legnagyobb légitársaság Európában. A Lufthansa anyavállalata alá tartoznak a Swiss, az Austrian, a Germanwings, illetve az Edelweiss air légitársaságok is. A vállalatnak azonban számos európai és amerikai légitársaságban vannak részvényei.

GYIK - gyakori kérdések és válaszok

Meg lehet változtatni az utas nevét?

A repülőjegy foglalásakor az utas köteles az úti okmányában szereplő nevét feltüntetni. Ez abban az esetben is érvényes, ha az utasnak több neve, illetve keresztneve van. Ha tévedésből helytelen nevet ad meg, vagy ha időközben megváltozott az utas keresztneve vagy vezetékneve (pl. házasság esetén), egyes légitársaságok díj ellenében engedélyezik a módosítást. A keresztnév, a vezetéknév vagy a teljes név megváltoztatását a légitársaságok többsége nem engedélyezi, ha mégis, akkor módosítási díjat számolnak fel. Ha szeretné megtudni, hogy megváltoztathatók-e a repülőjegye adatai, a Pelikán ezt ingyen ellenőrizi, amennyiben felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Ezt követően díj ellenében kérheti az adatok módosítását.

Megváltoztatható a fedélzeti osztály?

A fedélzeti osztály megváltoztatása nem minden esetben lehetséges. A repülőjegy turistaosztályról business vagy premium economy osztályra való módosítása („upgrade”) attól függ, hogy az adott osztályon van-e szabad ülőhely. A módosítás ára pedig az érintett légitársaság feltételeitől függ. A kérvényezett változtatást díj ellenében ügyfélszolgálatunk is megvalósíthatja.

A légitársaság megváltoztatta a járat indulásának idejét/napját, vagy törölte a járatot

Ha a légitársaság megváltoztatta a multi-city repülőjegyed egyik járatának indulási idejét vagy dátumát, illetve ha teljesen törölte a járatot, ügyfélszolgálatunk értesít az egyéb alternatívákról, illetve az utazásod folytatásának további lehetőségeiről. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy az úti terved váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon számodra, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre. Ugyanakkor nem köteles kártérítést fizetni, kivéve, ha ő okozta a kárt.

Törölt járat/járatkésés a rossz időjárási viszonyok miatt

Ha elhalasztották vagy törölték a járatát, esetleg a rossz időjárási viszonyok miatt vagy váratlan események következtében késik a járata, illetve ha már a repülőtéren tartózkodik, de nem engedik fel a gép fedélzetére, akkor lépjen kapcsolatba az érintett légitársasággal. A társaság friss információval szolgál majd a járat indulását illetően, illetve segít, hogy mihamarabb folytathassa útját. Ha a légitársaság által kínált alternatíva felborítja terveit, minél előbb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A Pelikán mindent megtesz azért, hogy úti terve váratlan megszakítása a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon, s igyekszik kielégítő megoldást találni a hasonló helyzetekre.

Hasznosnak találta az információkat az oldalon?