Skip to main content

Legkeresettebb vakációk

Nem találta meg álmai utazását?
Töltse ki rövid űrlapunkat és megkeressük Ön helyett
Tovább
Utazzon megbízható irodával
Már 15 éve segítünk ügyfeleinknek megtalálni a legjobb repülőjegyeket és utazásokat. Ezen felül segítünk a biztosításban, autóbérlésben és bármilyen egyedi kérésben is.

GYIK

Más ellátással, más időpontra foglalna, mint az oldalon található opciók?

Ha más ellátással, más időpontra, vagy más vendégszámmal foglalna, mint az oldalon található opciók, ügyfélszolgálatunk készséggel segít annak megvalósításában a szallas@pelikan.hu email címen, vagy a 06 1 999 5657-es számon.

A megjelenített árak véglegesek?

A Pelikan.hu oldalon feltüntettet árak véglegesek, amelyek tartalmazzák a reptéri illetéket is. Az árak csak az opcionális kiegészítő szolgáltatások díjait nem tartalmazza, mint például a biztosítás, illetve a csak helyben megfizethető helyi adókat illetve illetékeket, melyeket általában a hotel recepcióján lehet megfizetni (ez általában kisebb összeg), vagy helyi vízum díjat, melyeket a reptéren lehet megfizetni.

Mit jelent az Adults only kifejezés

Az Adults only hotelekben csak felnőtt illetve bizonyos kor feletti (általában 14+) gyerekek szállhatnak meg. Ezekben a hotelekben nem szállhatnak meg kisgyerekes családok, kifejezetten pároknak és olyan vendégeknek tartják fent, akiknek fontos a szállás kiválasztásánál a nyugodt környezet és a zavartalan pihenés lehetősége.

Hogyan foglalhatok több, mint 1 szobát?

A foglalási rendszerek többsége egy szobával számol, minél több személyre foglal annál nagyobb/több ágyas szobát keres. Ha több szobát szeretne foglalni, ügyfélszolgálatunk készséggel segít annak megvalósításában a szallas@pelikan.hu email címen, vagy a 06 1 999 5657-es számon.

Van lehetőség csak előleget fizetni a foglalásnál?

Sajnos csak a teljes összeg megfizetését követően tudjuk befoglalni a repjegyet, szállást, illetve esetlegesen más szolgáltatásokat. Mivel a repjegyek és hotelek árai gyorsan változhatnak, akárcsak a szabad helyek száma, javasoljuk a foglalást követően mihamarabb megfizetni annak értékét.

Mi a teendő a fizetést követően?

A banktól beérkező sikeres fizetésről szóló visszaigazolást követően (legkésőbb a következő munkanapon) ellenőrizzük a befoglalt csomagban szereplő termékek elérhetőségét, illetve azok aktuális árát.

Ha a csomagban szereplő szolgáltatások/termékek ára a foglalás óta nem emelkedett, e-mailben visszaigazoljuk az utazás foglalását és elküldjük az utazáshoz szükséges dokumentumokat/instrukciókat.

Ha a csomagban szereplő valamely szolgáltatás/termék ára emelkedett, elérhetősége változott, a lehető leggyorsabban értesítjük erről a tényről telefonon, vagy e-mailen és felajánljuk a lehetséges opciókat.

Ha egyetlen felajánlott opció sem felelne meg Önnek, visszatérítjük a teljes befizetett összeget.

Nem találta meg a megfelelő nyaralást?
Írja meg elképzelését és személyre szabott ajánlatot dolgozunk ki Önnek.

Vakáció Franciaországban

Hasznosnak találta az információkat az oldalon? (Nincs értékelve)